Spørgsmål inden du køber

Hvad hvis jeg ikke er hjemme når fragtmanden kommer?

Du kan altid skrive i kommentarfeltet når du bestiller hvor de må stille produkterne. Hvis du ikke har skrevet i kommentarfeltet hvor fragtmanden må afleverer produkterne, ringer de når de er hos dig. Er du ikke hjemme, bliver der aftalt et nyt tidspunkt hvor fragtmanden kan leverer produkterne.

*Bemærk: Genlevering møbler over 30 kg. koster 199 kr. Det er plankebord, sofaer m.m.

Kan man få pengene retur efter 14-dage?

Nej, vi tilbyder ikke pengene retur efter de 14-dages returret er udløbet.

Har I en fysisk butik hvor man kan se jeres møbler?

Vi har ingen fysisk butik, men et showroom.
Vi holder til på Østergade 34, 5560 Aarup - lidt udenfor Odense.

Du er velkommen til at booke en fysisk eller online fremvisning af vores showroom. Det kan du booke lige her.

Du er også velkommen til at ringe til os på 71 74 79 76 alle hverdage fra 10-15 eller fange os på hej@hofstrawagner.dk, så aftaler vi sammen et tidspunkt som passer.

Hvilke betalingsmetoder tager I imod?

Vi prøver at gøre det så nemt som muligt for vores kunder at gennemføre et køb på vores webshop. Vi tager imod Dankort, MobilePay, Visa-Dankort, MasterCard, MasterCard debit, Meastro, Viabill samt Klarna.

Hvordan bruger jeg en rabatkode?

Når du har lagt varene i din kurv, går du videre til kassen. Her finder du et felt der hedder "Rabatkupon" - i denne boks skriver du koden du har modtaget for at få din rabat.

Kan jeg få leveret til udlandet?

Ja! Vi sender næsten til samtlige lande. Ønsker du et tilbud på en levering til udlandet? Kontakt os på hej@hofstrawagner.dk, så vi kan give et tilbud på levering til udlandet.

Spørgsmål til din bestilling

Kan jeg annullere min bestilling?

Du kan altid annullere din bestilling såfremt, at vi ikke har sendt din bestilling endnu. Hvis du ikke har fået en mail efter din ordrebekræftelse hvor der står, at din pakke er på vej - så skal du hurtigst muligt ringe til os på 71 74 79 76 eller skrive på hej@hofstrawagner.dk at du ønsker at annullere din bestilling.  

Kan jeg afhente min bestilling selvom jeg har valgt levering til døren?

Vi prøver altid at afsende vores bestillinger af sted hurtigst muligt. Har vi alligevel ikke fået sendt din bestilling af sted, kan du kontakte os på hej@hofstrawagner.dk eller ringe til os på 71 74 79 76. Så kan vi aftale nærmere tidspunkt og dato.

Hvis det var muligt, at afhente dine produkter fysisk kan du finde os på vores adresse:

Østergade 34, 5560 Aarup. 

Min levering er blevet beskadiget under fragt?

Det sker desværre nogle gange, at vores produkter bliver fejlhåndteret og beskadiget under fragt - vi er trods alt kun mennesker. Hvis det er tilfældet for din bestilling, skal du hurtigst muligt kontakte os og vedhæfte billeder af den beskadigede bestilling levering. Efter du har sendt billeder til os, aftaler vi et nyt tidspunkt hvor vi sender din nye bestilling af sted og afhenter den beskadigede bestilling.

Du kan udfylde en reklamationsformular her

Hvor kan jeg finde mit ordre nr. inden jeg kontakter jer?

Når du modtager din ordrebekræftelse står dit ordrenummer i mailen - ellers kommer dit ordre nummer op så snart du har gennemført din bestilling på vores webshop. Hvis du finder dit ordrenummer inden du ringer til os, går det meget hurtigere med at slå din bestilling op og svare på dine spørgsmål.

Spørgsmål til retur eller ombytning

Hvor lang tid kan jeg returnere min bestilling?

Hos Hofstra & Wagner tilbyder vi 14-dages returret på alle vores produkter.

Jeg ønsker at returnere min bestilling. Hvordan gør jeg?

Vi er kede af det, hvis du ikke er tilfreds med din bestilling. Hvis du ønsker at returnere, skal du udfylde vores returneringsformular.

Har du spørgsmål, er du selvfølgelig også velkommen kontakte os pr telefon eller mail - hej@hofstrawagner.dk eller 71 74 79 76.

Hvor lang tid går der før mine penge er kommet retur på min konto?

Efter vi har modtaget din bestilling på vores lager, bliver dine penge automatisk refunderet. Der går typisk 2-3 bank hverdage før du kan se pengene på din konto igen. 

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Denne side er beskyttet af reCaptcha, og Googles Politik om beskyttelse af persondata og Servicevilkår er gældende.