HAR DU SPØRGSMÅL INDEN DU KØBER?

Vi har samlet de spørgsmål vi oftest får lige her. Kan du ikke finde dit spørgsmål? 

Kontakt os her 👇🏻

Åbningstider telefon: 8.00 - 16.00 alle hverdage


Vores livechat nede i højre hjørne er næsten altid åbent - skriv gerne til os! Så hjælper vi med glæde :)  


Hvad hvis jeg ikke er hjemme når fragtmændene kommer?

Du kan altid skrive i kommentarfeltet når du bestiller hvor de må stille produkterne. Hvis du ikke har skrevet i kommentarfeltet hvor fragtmændene må afleverer produkterne, ringer de når de er hos dig. Er du ikke hjemme, bliver der aftalt et nyt tidspunkt hvor fragtmændene kan leverer produkterne.

Kan man få pengene retur efter 14-dage?

Nej, vi tilbyder ikke pengene retur efter de 14-dages returret er udløbet.

Kan man få jeres produkter i andre mål?

Ja, det kan man godt. Send gerne en forespørgsel på hvilke mål du ønsker dit kommende møbel skal være i – så gør vi vores bedste for at opfylde dit ønske.

Andre spørgsmål til returret og reklamtioner?

Vi henviser til siden handelsbetingelser. Her kan du finde alt om vores reklamationer, returret mm.

Har i en fysisk butik, hvor man kan komme og se jeres produkter?

På nuværende tidspunkt har vi desværre ikke en fysisk butik, hvor det er muligt at komme og se produkterne. Vi holder til på Malervænget 3, 5560 Aarup - lidt udenfor Odense, hvor du efter aftale med os kan komme og kigge forbi. Vi har åben fra mandag-fredag fra 8 til 16 - men vi foretrækker, at du skriver i god tid inden du vil kigge forbi og se på nogle af vores produkter. Vi er meget fleksible med åbningstider, så hvis det ikke er muligt at kigge forbi i løbet af ugen fra 8-16, åbner vi gerne op for dig i weekenderne - også selvom det er om aftenen. Du kan altid ringe til os på 71 74 79 76 fra 8-16 eller fange os på kontakt@hofstrawagner, så aftaler vi sammen et tidspunkt som passer.

Hvilke betalingsmetoder tager I imod? 

Vi prøver at gøre det så nemt som muligt for vores kunder at gennemføre et køb på vores webshop. Vi tager imod Dankort, MobilePay, Visa-Dankort, MasterCard, MasterCard debit, Meastro samt Viabill.

Hvordan bruger jeg en rabatkode? 

Når du har lagt varene i din kurv, går du videre til kassen. Her finder du et felt der hedder "Værdikupon" - i denne boks skriver du koden du har modtaget for at få din rabat.

Levering til udlandet? 

Ja! Vi sender næsten til samtlige lande. Ønsker du et tilbud på en levering til udlandet? Kontakt os på kontakt@hofstrawagner.dk, så vi kan give et tilbud på levering til udlandet.

SPØRGSMÅL TIL DIN BESTILLING?


Kan jeg annullere min bestilling?

Du kan altid annullere din bestilling såfremt, at vi ikke har sendt din bestilling endnu. Hvis du ikke har fået en mail efter din ordrebekræftigelse hvor der står, at din pakke er på vej - så skal du hurtigst muligt ringe til os på 71 74 79 76 eller skrive på kontakt@hofstrawagner.dk at du ønsker at annullere din bestilling.  

Kan jeg afhente min bestilling selvom jeg har valgt levering til døren?

Vi prøver altid at afsende vores bestillinger af sted hurtigst muligt. Har vi alligevel ikke fået sendt din bestilling af sted, kan du kontakte os på kontakt@hofstrawagner.dk eller ringe til os på 71 74 79 76. Så kan vi aftale nærmere tidspunkt og dato.


Hvis det var muligt, at afhente dine produkter fysisk kan du finde os på vores adresse:

Malervænget 3, 5560 Aarup. 

Min levering er blevet beskadiget under fragt? 

Det sker desværre nogle gange, at vores produkter bliver fejlhåndteret og beskadiget under fragt - vi er trods alt kun mennesker. Hvis det er tilfældet for din bestilling, skal du hurtigst muligt kontakte os og vedhæfte billeder af den beskadigede bestilling levering. Efter du har sendt billeder til os, aftaler vi et nyt tidspunkt hvor vi sender din nye bestilling af sted og afhenter den beskadigede bestilling.

Hvor kan jeg finde mit ordre nr inden jeg kontakter jer?

Når du modtager din ordrebekræftigelse står dit ordrenummer i mailen - ellers kommer dit ordre nummer op så snart du har gennemført din bestilling på vores webshop. Hvis du finder dit ordrenummer inden du ringer til os, går det meget hurtigere med at slå din bestilling op og svare på dine spørgsmål.

SPØRGSMÅL TIL RETUR ELLER OMBYTNING?


Hvor lang tid kan jeg returnere min bestilling? 

Hos Hofstra & Wagner har vi 14-dages returret på alle vores produkter.

Jeg ønsker at returnere min bestilling. Hvordan gør jeg? 

Vi er kede af det, hvis du ikke er tilfreds med din bestilling. Hvis du alligevel ønsker at returnere, skal du kontakte os pr telefon eller mail - kontakt@hofstrawagner.dk eller 71 74 79 76. Så aftaler vi en dato, hvor vi kan komme og afhente din bestilling.

Hvor lang tid går der før mine penge er kommet retur på min konto?

Efter vi har modtaget din bestilling på vores lager, bliver dine penge automatisk refunderet. Der går typisk 2-3 bank hverdage før du kan se pengene på din konto igen. 

@hofstrawagner.dk

Følg vores boligunivers på Instagram - og få inspiration til din boligindretning.

      TILBAGE TIL TOPPEN